LEHEN EDIZIOA: 2025eko URRIA
IZENA EMAN HEMEN
Sentsoreen pertzepzioa eta kontsumitzaileen jokabidea ezinbestekoak dira produktuen eta zerbitzuen arrakastarako merkatu globalean.
Espainian eta Europan gai honen inguruan bakarra den master honek psikologia, neurozientzia, fisiologia, soziologia, estatistika eta elikagaien teknologia ezagutzak barne hartzen ditu, **ingurune profesional eta zientifiko batean esperientzia sentsoriala ulertu eta optimizatzeko prestakuntza integrala eskaintzeko.**
Urte eta erdi irauten duen programa honek sentsoreen analisiaren teoria aurreratua praktika aplikatuarekin uztartzen du, trebetasun teknikoak, metodologikoak eta estrategikoak garatzeko.Sentsoreen probak diseinatzetik kontsumitzaileen jokabidea aztertzera, ezinbesteko tresnak eskuratuko dituzu elikagaien, kosmetikoen eta farmazia-industriako ikerketa eta garapen proiektuak gidatzeko.
Kontsumitzaileen aukerak interpretatzen ikasiko duzu, produktuak merkatuan arrakasta izatea bermatzeko eta elikadura-industriaren erronkei irtenbide iraunkorrak sortzeko, hala nola, klima-aldaketa eta elikagaien segurtasuna. Datuen analisirako tailerretan parte hartuko duzu, marketin sentsorialeko simulazioetan, kontsumitzaileen ikasketen diseinuetan eta sentsoreen panelen trebakuntzan, azken teknologiarekin hornitutako laborategietan. Gainera, nazioarteko proiektuetan parte hartzeko aukera izango duzu, Harvard (AEB), Aarhus (Danimarka) eta Kopenhageko Unibertsitate Teknikoarekin bezalako unibertsitateekin egindako lankidetzari esker. Ikertzaile ospetsuen eta profesionalen eta enpresen sare global baten laguntza ere izango duzu, besteak beste, Basque Culinary Center Innovation eta Analis Sensorialeko Profesionalen Espainiako Elkartearena (AEPAS).
Programa honek ikertzaile, sentsoreen analisian aholkulari, kontsumitzaileen zientzietan irakasle edo elikadura-industrian berrikuntza-lider gisa aritzeko prestatuko zaitu. Janari erakargarri eta osasungarriak sortzetik kontsumitzaileen pertzepzioan oinarritutako marketin estrategiak diseinatzera, master honek etorkizun profesional betea izateko ateak irekiko dizkizu.
PRAKTIKA INFORMAZIOA
MASTERREKO HELBURUAK
LAN IRTEERAK
Masterra amaitzean, prest egongo zara sentsoreen analisia, kontsumitzaileen azterketa eta produktuen berrikuntzarekin lotutako hainbat arlotan lan egiteko. Lan-irteera batzuk honakoak dira:
Balioa emateko aukera izango duzu:
Irteera anitz honek aukera emango dizu hazten ari diren sektoreetan modu eraginkorrean integratzeko, berrikuntzan eta iraunkortasunean ekarpenak eginez, merkatu globalean.
MASTER HONETAN IZENA EMATEKO ARRAZOIAK
Menperatuko dituzuazterketa sentsoriala eta kontsumitzaileen ikasketetarako metodologia zientifikoak, hautemate sentsorialak interpretatzeko eta produktuen atributuak ebaluatzeko tresna garrantzitsuak eskuratuz.
Lan egingo duzudiziplina anitzeko eta nazioarteko taldeetan, ikuspegi eta profil ezberdinekin lankidetzan aritzeko ikasiz, irtenbide berritzaileak garatzeko.
Aurkituko dituzuenpresek proposatutako erronka errealak, produktu berriekin, kontsumitzaileen portaeraren azterketekin eta esperientzia sentsorialekin lotutako proiektuak garatuz.
Aztertuko dituzuneurozientzia, psikologia eta soziologiarekin lotutako alderdiak, kontsumitzaileen hautaketak eta horien eragina elikadura industrian ulertzeko.
Egunerokojoera globalak ezagutuko dituzu azterketa sentsorialean eta kontsumitzaileen zientzietan, jasangarritasunarekin, klima-aldaketarekin eta elikagaien segurtasunarekin lotutako erronkei aurre egiteko ezagutza hori aplikatuz.
Ikasiko duzunazioarteko aditu eta azterketa sentsorialaren arloko liderren talde batekin, zure aurrerapenerako jarraipena eta etengabeko iritzia eskainiz.
Bisitatuko dituzuaurrerapen teknologikoak dituzten laborategiak, teknologia-zentroak eta elikadura, kosmetika eta farmazia industrietako enpresa garrantzitsuen I+G unitateak.
Parte hartuko duzumarketin sentsorialaren simulazioetan, kontsumitzaileen datuen azterketan eta panel sentsorialen trebakuntzan, azken teknologia erabiliz.
Garatu egingo duzuzure Master Amaierako Lana, enpresak, laborategiak eta nazioarteko unibertsitate ospetsuak lankide izanik, ingurune errealean ikasitakoa aplikatuz.
Zati izango zaraBasque Culinary Center eta Gastronomy Open Ecosystem-en, nazioartean aitortzen diren gastronomia eta elikadura arloko erakunde nagusien, sektoreko profesional eta enpresen sare globalerako sarbidea izango duzu.
Masterra graduatu eta unibertsitateko tituludunei zuzenduta dago, besteak beste, honako diziplina hauetan:
Hizkuntza-baldintzak:
Ez al da zure profila aurreko puntuetan islatuta ikusten baina masterrean interesa duzu? Ez izan zalantzarikgurekin harremanetan jartzeko. Zure prestakuntza eta esperientzia baloratuko ditugu eta zurekin harremanetan jarriko gara.
IKASKETA PLANA
Masterreko ikasketa planak teoria aurreratua eta praktika aplikatua konbinatzen ditu, analisi sensorialean eta kontsumitzaileen zientzietan funtsezko gaitasunak emanez. Kanpoko praktikaldia eta Amaierako Master Lana (TFM) ere baditu.
ENPRESEN PRAKTIKAK
Praktikaknazio zein nazioarteko enpresetangaratzen dira, elikagaiak, kosmetikoak eta farmazeutikoak bezalako industrietan aukera eskainiz.3 hilabetez jardunaldi osoanikasitakoa aplikatuko duzu, tutore akademiko baten eta profesional baten laguntzarekin.
MASTER AMAIAERAKO LANA
Bigarren ikasturtean,Master Amaierako Lana (TFM)garatuko duzu, enpresekin, laborategiekin edo maila nazionalean edo nazioartean erreferentzia diren zentro teknologikoekin lankidetzan. Proiektu honek gaitasunak testuinguru profesionalean aplikatzea ahalbidetzen du eta honako eremu hauek aztertzeko aukera ematen du:
Analisia Sensorialean eta Kontsumitzaileen Zientzietan Masterraklearning by doingmetodologia erabiltzen du, praktikan, esperimentazioan eta lankidetzan oinarritutako ikaskuntzan. Hurbilketa honek bermatzen duoinarrizko gaitasunak eskuratzeaeta aplikazio espezializatuetara aurreratzea. Ikasketa-planaren egitura fase progresiboetan diseinatuta dago, klase teorikoak jarduera praktikoekin eta proiektu errealekin uztartuz.
Adibidez:
Ikaskuntza Esperientzia Nabarmenak:
Ebaluazio Sistema:
Ebaluazio prozesuak ebaluazio iraunkorra eta programako une giltzarrietan ebaluazio espezifikoak uztartzen ditu. Horrela, gaitasunak eskuratzeko maila une oro neurtu daiteke. Ebaluazioa honakoetan oinarritzen da:
IRAKASLE NAGUSIAK
IRAKASLE ETA KOLABORATZAILEAK
Masterrean erakundeak eta industria eta akademiako aditu entzutetsuak parte hartzen dute, analisi sentsorialean eta kontsumitzaileen zientzietan berrikuntzei buruzko eguneratutako ikuspegia eskainiz. Nabarmendutako parte-hartzaileen artean daude:
Masterraren kostu osoa 14.352 € da (2025-2026 ikasturtea)
1. urtea: 10.794 €
2. urtea: 3.558 €
Matrikulan sartzen da:
BCC Alumni komunitateko kide gisa, gure programetan eta prestakuntza jardueretandeskonto esklusiboaklortzeko aukera izango duzu. Jarraian, zure aurreko prestakuntzaren arabera eskuragarri dauden abantailak zehazten dira:
Graduko edo Masterreko Alumni naiz
Espezializazio Ikastaroko Alumni naiz
Deskontoaz baliatzeko, master edo espezializazio ikastaro batean(online edo aurrez aurre)izena eman nahi baduzu, ohiko matrikula prozesua egin behar duzu. Thedeskonto ehunekoaikastaroaren azken kuotanaplikatuko da eta une horretan jakinaraziko zaizu. Matrikula egin ondoren, Alumni zarela jakinaraz dezakezu helbide honetara idatzita:alumni@bculinary.com. Zure @alumni kontuarekin izena emanez gero, azken urrats hau ez da beharrezkoa izango.Matrikularen prezioa ordainketa bakarrean egiten bada, matrikula egin aurretik, jar zaitez harremanetanalumni@bculinary.comdeskontu kodea eskatzeko eta matrikula prozesuan sartzeko.
3 hilabetetik beherako iraupena duen ikastaro batean matrikulatuta dauden ikasleek normalean ez dute bisarik kudeatu behar. Kontsultatu herrialdeen zerrendahemen(joanI. eranskinara informazioa aurkitzeko).
Herritartasunaren arabera bisa behar bada, C motako bisa (Schengen) eskatu behar da Espainian sartzeko.
Ikasle nazioartekoekEspainian egonaldiaren iraupena estaliko duen osasun asegurua eta ikastaroan matrikulatuta daudela egiaztatzen duen dokume
If you wish to add any additional event, you can contact us at onekin@hazi.eus
The information shown in this events calendar comes from external sources external to HAZI and is compiled by means of an automated search system in different websites of the sector. The intellectual property and responsibility for the data, descriptions, dates and any other details of the events correspond exclusively to the original websites where they are published. HAZI does not guarantee the accuracy, validity or veracity of the information shown, nor does it assume any responsibility for possible changes, cancellations, errors or omissions in the events published. HAZI is not responsible for any damages derived from the use of this agenda or for possible non-compliance, modifications or cancellations of the events by the organizers.