Produktu eta zerbitzu berriak merkaturatzea da edozein enpresaren funtsezko jardueretako bat. Saioan, produktu berriak merkaturatzeko hurbileko esperientzia batzuei buruz hitz egingo dugu, eta esperientzia horiei buruz zer aplika dezakegun. Produktua merkaturatu aurretik zer erabaki hartu behar diren, merkaturatzea nola planifikatu eta merkaturatze-fasean akatsak nola zuzendu azalduko dugu.Saioaren edukiak:Sarrera: balioa sortu eta atzituBalioa sortuBezeroak nola erabakitzen duenBalioa atzituProduktu berriak merkaturatzeko antolatzeaNola merkaturatzen den produktu edo berrikuntza disruptibo batHizlariaIñigo IrizarEnpresa zientzietan lizentziatua (Deustuko Unibertsitatea), MBA (IESE, Bartzelona) eta estrategiako eta berrikuntzako espezialista MITen (Boston, US). 30 urtetik gorako esperientzia profesionala du, eta freelance gisa aritzen da sektore eta tamaina guztietako enpresen zerbitzuan. Berrikuntzako aditua da EICn eta EISMEAn, Europako Batzordearen Horizonte Europa programan.