Ikastaro hau marketin digitaleko plan osoa eta eraginkorra garatzeko eta gauzatzeko beharrezkoak diren ezagutzak eta trebetasunak emateko diseinatuta dago. Planaren faseetan eta emaitzak optimizatzeko etapa bakoitzean erabil daitezkeen tresna espezifikoetan zentratzen da.Helburuak• Marketin digitalaren oinarrizko kontzeptuak ulertzea• Helburu espezifikoak eta neurgarriak definitzea eta helburuak lortzeko funtsezko estrategiak identifikatzea• Marketin digitaleko estrategia nagusiak labur-labur aztertzea: email marketina, eduki-marketina, sare sozialak, SEO, SEM, publizitatea sare sozialetan, afiliazio-marketina eta publizitatea display eta birmarketinean• Ekintza-plan bat egiteko jarraibideak ezartzea• Estrategiak doitzeko emaitzak neurtzearen eta aztertzearen garrantzia ulertzea.EdukiaMARKETIN DIGITALEKO PLANAREN SARRERAMARKETIN DIGITALEKO PLANAREN FASEAKHASIERAKO EGOERAREN AZTERKETA• Barne-analisia• Kanpo-analisia• AMIA analisia• Xede-publikoaren definizioaHELBURUEN DEFINIZIOAMARKETIN ESTRATEGIEN DEFINIZIOA• Email Marketina• Edukien marketina• Sare sozialak• SEO estrategia• SEM estrategia: Google Ads• Publizitatea sare sozialetan• Afiliazio-marketina• Publizitatea Display eta birmarketineanEKINTZA PLANA ETA EGUTEGIAEMAITZEN NEURKETA ETA EBALUAZIOAMIKROENPRESA DIGITALA PROIEKTUKO TRESNA DIGITALEN IKASTAROAKNorentzatInterneten eta bere tresnen erabilera erraz eta dohainik ikasi nahi duten mikro-enpresentzat edo autonomoentzat.NOLA SARTU ONLINE WEBINARRERA?Gure ikastaro guztiak ZOOM plataformaren bidez emititzen dira. Ikastaroaren bezperan, mezu elektroniko bat jasoko duzu esteka eta sarbide argibideekin.Gogoratu ikastaro honetara Mikroenpresa Digitala webgunearen bidez aurretik izena eman duten pertsonek baino ezin dutela sartu eta bertan lekua berretsita izan behar dela.