SARRERA Produktuaren kutsadura, istripuz edo nahita eragindakoa, gero eta arazo handiagoa da, eta elikagaien, edarien, farmazeutikoen eta tabakoaren industriaren hornidura-kateari eragiten dio. Gertakari horiek kezkagarriak dira ekoizleentzat, ontziratzaileentzat, banatzaileentzat, azpikontratistentzat eta osagai-fabrikatzaileentzat. Produktuaren kutsadura-intzidenteak, oro har, komunikabideetatik edo sare sozialetatik datorren kontrako publizitatearekin lotzen dira, eta eragin negatibo handia eragiten dute bai bezeroak produktuarekiko eta bai markarekiko duen konfiantzan. Egindako kostuak, hala nola erretiratzea, ordezkatzea edo birjartzea, garrantzitsuak izan daitezke epe laburrera; eta epe luzeko ondorioek, hala nola mozkinen galerak, markaren ospeak eta bezeroen galerak, eragin nabarmena izan dezakete enpresaren emaitzen kontuan. Azaroaren 14an egingo den webinar honetan arazo horri helduko diogu eta arrisku hori babesteko aseguru-merkatua proposatzen ari den irtenbideak aztertuko ditugu. HIZLARIAK PAULA VALLÉS CRISIS MANAGEMENT AON PABLO BADAYA CRISIS MANAGEMENT AON KOLABORATZAILEAK IZENA EMAN +