Ekipamendu informatikoak konfiguratzeko laguntza behar baduzu, IKT tresnen "oinarrizko" kontuetan babesa behar baduzu edo zure arazo edo premiara ondoen egokitutako teknologiak aukeratu edo egokitzeko aholkularitza-teknologikoaren premia baduzu, hona jo dezakezu:
Harremanetarako telefonoa: 607 095 653
(astelehenetik ostiralera 10:00-14:00 eta 16:00-20:00)
Besteak beste, honako laguntza-zerbitzu hauek ematen dira:
- Funtsezko hardware-akatsak ebazteko gidaritza eta kaltetutako piezak ordezkatzea.
- Windows sistema eragilearen funtzionamendutik eratorritako arazoetan laguntzea.
- Posta elektronikoko kontuen oinarrizko ezarpenak.
- Web-nabigatzaileak erabiltzearen ondoriozko akatsak.
- Periferikoak ezartzeko eta horiek erabiltzearen ondoriozko oinarrizko arazoak konpontzeko laguntza (inprimagailuak, txartel-irakurgailuak, eskanerrak...).
- Oinarrizko bulegotika-paketeak ezartzeko laguntza.
- Ziurtagiri digitalak erabiltzeko hardware- eta software-osagaiak ezartzeko aholkularitza.
- Taldearen sareko ingurunearen oinarrizko kudeaketa, Interneten nabigatzeko funtsean.
Lege-oharra. Emandako laguntza-zerbitzuetatik kanpo daude edozein software edo programa informatiko instalatzearekin (GNU GPL edo komertziala lizentziapean) zein haren erabilera espezifikoarekin lotutako akatsen, zalantzen edo funtzionamendu okerren ondoriozko kontsultak.
Informazio gehiagorako
607 095 653 (Astelehenetik ostiralera 10:00etatik 14:00etara eta 16:00etatik 20:00etara)
