Tramitazio elektronikoa

Zer da tramitazio telematikoa edo teletramitazioa edo tramitazio elektronikoa

Gobernuko eta diputazioetako web-atarietan irekitako leiho birtualen bidez administrazio publikoekin kudeaketak egitea da; horri esker, gobernua eta diputazioak herritarren esku egoten dira egunean 24 orduz, astean 7 egunez (24x7). Tresna berri horiekin administrazioak eraginkorragoak dira eta herritarrentzat erosoagoa da, Internetera konexioa duen edozein ordenagailutatik egin baititzakete tramiteak, edozein ordutan eta itxaron beharrik gabe.

  • Internetera konektatzeko gaitasuna duen gailu elektroniko bat (ordenagailua, tableta edo eskuko telefonoa).
  • Erabiltzaile bat eta pasahitz bat.

Edo, tramite jakin batzuetan:

  • Ziurtagiri elektroniko aitortua. Ni identifikatzen nauen bitarteko elektronikoa da eta nire tramitaziorako behar ditudan agiriak eta ekintzak digitalki sinatu ditzaket.

Edo, tramite jakin batzuetan:

  • Bak identifikazioa.Pertsona fisikoentzako autentifikaziorako eta sinadura elektronikorako oinarrizko identifikazio-bitartekoa.

Edo, tramite jakin batzuetan:

  • B@kQ identifikazioa. Pertsona fisikoentzako autentifikaziorako eta sinadura elektronikorako identifikazio aurreratuko bitartekoa, Izenpe erakunde ziurtatzaileak emandako ziurtagiri kualifikatu bati lotua.

Edo tramite jakin batzuetarako:

  • Erabilera profesionalerako banako identifikazio elektronikoa. Erakunde publikoetako pertsona fisiko enplegatuentzako sistema esklusiboa da, identifikaziorako eta sinadura elektronikorako. Edo tramite jakin batzuetarako.

Pertsona fisikoen (edo herritarren) ziurtagiri elektronikoak daude eta nortasun juridikoa duen edo ez duen erakundearen ordezkariarena ere bai.

Zure ziurtagiri elektronikoa behar bezala dabilela egiaztatzeko, urrats hauek egin behar dituzu:

1) IZENPEren edozein ziurtagiri::

  • Sartu Egoitza elektronikoa.
  • Bete nahi dituzun datuekin (egiazkoak edo faltsuak, ez baitu informazioa gordetzen) “izena”, “abizenak” eta “erakundea” eremuak.
  • Ondoren egin klik “sinatu” aukeran. Leiho bat agertuko da sinatu behar duzun informazioarekin.
  • Aplikazioak adieraziko dizu ziurtagiria behar bezala instalatuta dagoen ala ez.
  • La aplicación le indicará si el certificado está instalado correctamente.
  • Egiaztapena erabat egiterik lortzen ez baduzu edo emaitza ez bada zuzena, jarri honako honekin harremanetan: IZENPE

2) NANe

  • Sartu NANe egiaztapen zerbitzuan
  • Sartu “comprobación de certificados” aukeran.
  • Aplikazioak adieraziko dizu ziurtagiria behar bezala instalatuta dagoen ala ez.
  • Egiaztapena erabat egiterik lortzen ez baduzu edo emaitza ez bada zuzena, jarri honako honekin harremanetan: DNIe

3) CAMERFIRMAren edozein ziurtagiri:

  • Sartu CAMERFIRMAren egiaztapen zerbitzuan
  • Aplikazioak adieraziko dizu ziurtagiria behar bezala instalatuta dagoen ala ez.
  • Egiaztapena erabat egiterik lortzen ez baduzu edo emaitza ez bada zuzena, jarri honako honekin harremanetan: CAMERFIRMA

4) ANCERTen edozein ziurtagiri:

  • ANCERTen edozein ziurtagiri: Inicio / Programas / Sasesingstandar.
  • Aukeratu “administración de tokens”.
  • Egiaztatu sistemak “nombre de lector o token” ANCERT adierazten duela eta “operativo” dagoela.
  • Aukeratu “Id digitales regitrados” aukera eta egiaztatu ziurtagiriko datuak zuzenak direla.
  • Egiaztapena erabat egiterik lortzen ez baduzu edo emaitza ez bada zuzena, jarri honako honekin harremanetan: ANCERT.

5) ACAren edozein ziurtagiri:

  • Sartu webgune honetan: Redabogacía.
  • Aukeratu probintziaren mapa eta dagokizun elkargoa.
  • Zure ziurtagiria behar bezala instalatuta izan beharko duzu hori egiteko.
  • Egiaztapena erabat egiterik lortzen ez baduzu edo emaitza ez bada zuzena, jarri honako honekin harremanetan:ANCERT.

6) Diruaren eta Zerga-zigiluaren Fabrika Nazionala (DZFN)

  • Sartu sinadura-zerbitzura Estatuko Sinadura Elektronikoaren atarian.
  • Aplikazioak adieraziko dizu ziurtagiria behar bezala instalatuta dagoen ala ez.
  • Egiaztapena erabat egiterik lortzen ez baduzu edo emaitza ez bada zuzena, jarri honako honekin harremanetan: FNMT.

7) Firma Profesionalen edozein ziurtagiri:

  • Sartu sistemaren egiaztapen-zerbitzuan.
  • Aplikazioak adieraziko dizu sistema behar bezala konfiguratuta dagoen ala ez.
  • Egiaztapena erabat egiterik lortzen ez baduzu edo emaitza ez bada zuzena, jarri honako honekin harremanetan: Firma Profesional.

Proba guztiak behar bezala eginez gero, saiatu egoitza elektronikoan sartzen. Arazoekin jarraituz gero, honako honetara zuzendu zaitezke.

Bak-eskariak EZ du identifikazio presentziala eskatzen. Aktibazio-kode baten bidez hasten da jaulkipena eta eskari osoa online egin daiteke. Gaur egun euskal foru-aldundiek beraien webguneen bidez ematen dituzte herritarrentzako aktibazio-kodeak.

Telefono mugikorra eskura izan beharko duzu, pasahitza balioztatzeko. Zure Bak erabiltzen hasi aurretik 4 urrats soil egin beharko dituzu.

Bak edo BakQ bat dagoeneko baldin badaukazu, baina ez baduzu gogoratzen, helbide honetan proba dezakezu .

Araban:

  • Inprimaki batean datu gutxi batzuk sartu besterik ez duzu egin behar, zu nor zaren egiaztatu ahal izateko. Webgune honetan dago:
  • Aldundiak azken errenta-aitorpenaren emaitza eskatuko dizu (PFEZ) zure Bak-aren igorpen-prozesuan sartzeko. Pasahitzak AR eta 12 digitu (zenbakiak eta letrak) izango ditu. Horri esker osatu ahal izango duzu jaulkipen-prozesua .

Bizkaian:

  • Aktibazio-kodea eskatzeko, egoitza elektronikoko web-inprimaki bat bete behar da.  un formulario web en su sede electrónica.
  • Igortzen hasteko, zure errentako pasahitza erabili dezakezu edo zure kodea zure helbidean jaso dezakezu posta bidez; kode hori erabili beharko duzu igorpen-prozesua osatzeko
  • Telefono mugikorra eskura izan beharko duzu kasu bietan, pasahitza balioztatzeko. Zure Bak erabiltzen hasi aurretik 4 urrats soil egin beharko dituzu..
  •  Bak edo BakQ bat dagoeneko baldin badaukazu, baina ez baduzu gogoratzen, zure aldundiko inprimakian egiaztatuko duzu igorpena hasi aurretik.

Gipuzkoan:

  • Gaur egun ez dago Bak-a.
  • BakQ lortzeko arazoak izanez gero, telefono-zenbaki honetara deitu dezakezu: 943 11 30 00.

Online, IZENPEren herritarrentzako ziurtagiri bidez edo NANe bidez. Eskaria online egiteko aukera ematen du Izenpek; horretarako, identifikatu eta eskaria sinatu behar da indarrean dagoen IZENPEren herritarraren ziurtagiri bidez edo NANe baten bidez. (IZENPE: online eskariak)

Bulego edo arreta-punturen batera joz (IZENPEren webgunean kudeaketa presentzialerako adierazitako bulegoak edo arreta-puntuak dira eta eskaria formalizatu behar da).

BakQ eskatu ahal izango dute soilik 16 urtez gorako pertsona fisikoek eta ezinbestekoa izango da posta elektronikoko helbide bat eta telefono mugikor zenbaki bat adieraztea. Gainera, eskatzailearen nortasuna egiaztatu behar da eta horretarako honako agiri hauek aurkeztu behar dira (jatorrizkoak eta indarrean daudenak):

  • Espainiako herritartasuna duten eskatzaileek: NAN, pasaportea edo gidabaimena.  
  • EBko beste herritartasun bat duten eskatzaileek: AIZ edo Europar Batasuneko Herritarren Erregistroko ziurtagiria eta pasaportea edo jatorrizko herrialdeko indarrean dagoen NAN.
  • Batasunetik kanpoko herritartasuna duten eskatzaileek: bizileku-txartela (AIZ).

Egokitutako puntuetarako inora ere joaterik ez baduzu, notario aurrean legeztatu daiteke eskaria. Osatu eskariko inprimakia eta sinatu, zure NANaren/AIZen kopia batekin batera; notario batek zure eskaria legeztatu eta kopia kautotu beharko ditu. Hori egindakoan, igorri hona:

Erref.: BakQ eskaria
Izenpe
Tomas Zumarraga Dohatsuaren kalea 71,
01008, Vitoria-Gasteiz.

Eskaria osatutakoan, mezu elektroniko bat jasoko da adierazitako helbidean eta mezu horretan egongo da igorpen-prozesurako eta aktibaziorako esteka.

Aurreko puntuan adierazitako estekak eramango zaituen IZENPEren webgunetik osatu beharko da igorpen-prozesua eta aktibazioa. Lau urrats ditu:

  • SMS bat jasoko duzu eskarian adierazitako telefono mugikorrean, pasahitz bat egongo da SMS horretan eta pasahitz hori gero aldatu egin beharko da segurtasunagatik.
  • Datu pertsonalak egiaztatu eta BakQ erabiltzeko terminoak eta baldintzak onartzen dira.
  • Lehenengoz autentifikatzen da, sinadura elektronikoaren ziurtagiria hodeian igortzeko.
  • BakQ autentifikatzeko eta sinatzeko prest egongo da nahi duzun online-harremanetan.

Kontsultatu informazio gehiago IZENPEren webgunean.

Administrazio publiko bakoitzeko egoitza elektronikoan.

Zer da egoitza elektronikoa?

Bulego birtuala da eta horren bidez administrazio publikoekin harremanetan jar zaitezke bitarteko elektronikoak erabiliz. Egoitza elektroniko bakoitzak zure esku jartzen du zerbitzu publikoei buruzko informazioa eta Internet bidez tramitatzeko aukera ematen du eguneko 24 orduz, urteko egun guztietan.

Tramitatzeko egoitza ofizialak honako hauek dira:

Autentifikazioa

Gure ziurtagiria erabiliko dugu egoitza elektronikoan identifikatzeko.

Tramitea

Egoitza eta prozedura bakoitzean dagokion tramitazio-operatiboa jarraituko dugu.

Agirien sinadura elektronikoa, sinadura elektroniko soila

Agiri bat elektronikoki sinatzeko, urrats hauek egin behar dituzu:

  • Egin klik “dokumentuak sinatzeko” botoian, atal honen amaieran. Jarraian agertuko den pantailan aukeratu beharko duzu zein fitxategi sinatu nahi duzun.
  • Fitxategia aukeratutakoan, egin klik “Sortu sinadura” botoian.
  • Ondoren pantaila bat agertuko da eta sinadurak sortzeko dauden bi metodoetatik bat aukeratu beharko duzu: Ziurtagiri digitalak edo BakQ.
  • Ziurtagiri digitalak aukeratuz gero, nabigatzaileak berresteko eskatzen du berehala idazki-desktop-protocol.exeaplikazioari eskatzeko.
    • Sinadura sortzeko, beharrezkoa da ekipoan Idazki Desktop Protocol aplikazioa instalatuta izatea orrialdetik.
    • Beharrezkoa da baldintza tekniko batzuk betetzea, firmaren aplikazioak behar bezala funtzionatzeko.
    • o Jarraian zein ziurtagiri digitalekin sinatu nahi duzun aukeratu beharko duzu.
  • BakQ BakQ-ren erabiltzailea eta pasahitza eskatuko zaizkizu eta jarraian sartu beharko dituzu BakQ-ko koordenatuen jokoko hiru koordenatu edo zure telefono mugikorrera SMS bidez bidalitako kode bat. BakQ-ri buruzko informazio gehiagorako, kontsultatu "Sinadura elektroniko aurreratua (BakQ)".
  • Amaitzeko, sinadura arrunta sortzeko prozesua ongi amaituz gero, esteka bat agertuko da elektronikoki sinatutako dokumentua deskargatzeko.

Gipuzkoan sinatzeko

Eusko Jaurlaritzansinatzeko

AFAko ERABILTZAILEEN EUSKARRIA  

Telefonoz

  • Informazio orokorra: astelehenetik ostiralera 8:30etik 14:30era, jaiegunetan izan ezik.
  • Internet bidez
  • Helbide elektronikoa: diputaciondigital@araba.eus

GFAko ERABILTZAILEEN EUSKARRIA 

Telefonoz

  • Informazio orokorra: 943 112 111. Arretarako ordutegia: astelehenetik ostiralera, 8:00etatik 15:00etara.
  • Ogasuna eta Finantzak Departamentua: 943 113 000. Arretarako ordutegia: astelehenetik ostiralera, 8:00etatik 15:00etara.
  • Gizarte Politikak Departamentua: : 943 112 511. Arretarako ordutegia: astelehenetik ostiralera, 8:30etik 14:30era.

Bertara joanda

Internet bidez

Online laguntza

EUSKADI.EUS ATARIKO ERABILTZAILEEN EUSKARRIA

Zuzenean-Atención ciudadana zerbitzuarekin harremanetan jarri 012

razo teknikoak badituzu tramitazio elektronikoan, jar zaitez harremanetan erabiltzaileen arretarako zentroarekin, honako telefono-zenbaki honetan:  945 01 68 38

Igorri mezu bat harremanetarako inprimakiaren bidez.

IZENPEko ERABILTZAILEEN EUSKARRIA

Telefonoz: 902 542 542 (945 01 62 90). Zenbaki horretan artatuko ditugu instalazioko gorabehera teknikoak eta zure sinadura elektronikoren ziurtagirien erabilera, baita eskariaren eta ziurtagiriak berritzeko prozeduren, dokumentazioaren... kontsultak ere. Arreta pertsonala eskaintzen da Izenpe ziurtagiriak jaulkitzeko erregistro-puntuetan ere.