Merkatu-aukerak identifikatzeak erraztu egiten du kontsumitzaile-hobiak topatzea eta zehaztea, eta produktu berriak diseinatzeko edo lehendik daudenak berrasmatzeko testuinguru gisa joka dezake, betiere eskaeraren arabera egokituta, berrikuntzarako funtsezko bilakatzen dira, elikadura-sektorearen lehiakortasunerako giltzarri dira, eta I+G+b ekimenei eraginkortasun handiagoz eta arrakastaz ekiteko aukera ematen dute.
Elikaduraren balio-katea.
Kontsumo-joeren emaitzak aurkeztea, AZTIren lidergopean elikaduraren munduan aplikatutako joerak identifikatuz, aztertuz eta aplikatuz lortutako emaitzetan oinarrituta. Argitalpen hauek www.azti.es helbidean kontsultatu daitezke (Food Trend Trotters, The Food Mirror, EAT JOERAK eta abar)
Bete galdetegia zure proiektua guri helarazteko eta aditu bat jarriko da zurekin harremanetan.
Atal honetan, HAZI Fundazioak edozein interesdunen eskura doan jartzen dituen material eta tresnak biltzen dira, elikaduraren eta zuraren balio-katearekin zein landaren eta itsasertzaren sustapenarekin lotutako hainbat alderditan orientabide orokorra emateko. Gogoan izan material eta tresna horiek orientatzeko eta hedatzeko baino ez direla ematen eta orokorrak direla; hortaz, ezin dira kasu bakoitzaren behar edo inguruabar zehatzetara egokitu. Tresna horiek eskura jartzen badira ere, ezinbestekoa da horiek interpretatzeko, betetzeko, aplikatzeko edo egokitzeko beharrezkoa izan daitekeen aholkularitza profesionala. Fundación HAZI Fundazioak ez du bere gain hartzen atal honetan eskaintzen diren tresna eta materialen erabileraren gaineko erantzukizunik, eta ez du bermerik ematen haien erabilerari, eguneratzeari, zehaztasunari edo egokitasunari dagokienez.
Kontsulta bat baduzu, bidali formulario honen bidez eta zurekin harremanetan jarriko gara.